ready -> security [05/09/2005]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 16:55:46 CEST

Dnia 06-09-2005, wto o godzinie 22:19 +0200, Marcin Król napisał(a):

> Jezeli zaczne przenosic z general do security (z ktorego korzystasz) to
> chcac nie chcac bedziesz jednak mial "dodatki" z general, zwlaszcza
> jezeli cos poleci po zaleznosciach :) Skoro i tak czesc general
> trafilaby do security to po co wogole trzymac to w oddzielnych katalogach?

Po to, ze teraz jak chce zrobic tylko securitu updejty to musze
zrobic poldek --uopgrade-dist zobaczyc co mi sie niezupgrejowalo
a potem

poldek -n ra -n ra-updates-security -n ra-updates-general ..... a potem
podac
nazwy modulow ktore sie niezupgrejdowaly. A jak w updates-general beda
jeszcze jakies pakiety starsze to zalerznosci sie zle pociagna itd....

Ja wiem ze to mozna zrobic recznie. Tak robie.

TiweK