[offtopic] Re: Kilka problemikow...

Michal Kochanowicz mkochano at ee.pw.edu.pl
Mon Feb 5 00:15:24 CET 2001

On Sun, Feb 04, 2001 at 06:14:41PM +0100, hubert depesz lubaczewski wrote:

> wiem, że tak można. ale weź sobie to tak zorganizuj aby czytać to a potem to.
Sorry, to miała być była ironia... uważam że powinno wrócić Reply-To.

> żaby przynajmniej listserv dodawał na początku subjectu nazwę grupy (jak jak
Błagam... tylko nie to... Hubert, naprawdę zastanów się czy nie warto
użyć procmaila. Choćby do tego o czym piszesz. Takie podejście do
przeglądania poczty, jakie ty prezentujesz, jest jak sądzę w
zdecydowanej mniejszości, więc uszczęśliwianie wszystkich nazwą listy w
Subject nie jest właściwym rozwiązaniem. Tym badziej, że możesz to
rozwiązać we własnym zakresie, np:
:0 fhw
* ^RETURN-PATH.*pld-list
| sed -e 's@^\(Subject:\)\(.*\)$@\1 [pld-list] \2@'

To trochę tandetne rozwiązanie - lepiej byłoby jak sądzę użyć formaila -
ale być może zrobi to o co ci chodzi.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano at ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @tmp.iem.pw... =--