SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Wed Jan 22 21:11:47 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Potem się pojawi 2.4 równolegle z 2.5 i będą podobne szopki.
> Do tego jeszcze pewnie 2.2 będzie miało długi żywot (patrzę na to po
> własnych doświadczeniach... na 2 maszynach grzecznie do 2.2 wróciłem...
> chociaż brak iptables był _bardzo_ bolesny)

Jeżeli miałbyś pod ręka przebudowane potzrebne pakiety i wykonałbyś
upgrade w całosći to io żadnym bulu nie mogło by być mowy. Jezlie w takim
razie są jakieś kłopoty w Ra-pack to zestaw tych pakeitów jest poprostu
niekompletny bo pzrecież wiadomo że takimi rzeczami wykonuję się
inastalacjee/upgrade nie kawałkami tylko właśnie w całości.

kloczek