fortunes-pl: pld - kwintesencja debilizmu

havner havner at smtp.kamp.pl
Sun Dec 12 02:58:34 CET 2004

On Sun, Dec 12, 2004 at 01:39:56AM +0000, havner wrote:
> +[02:38:04] <ser> commity robią leszcze i frajerzy :=)
> +[02:38:12] <ser> jesteście moimi robocikami
> +[02:38:38] <ser> ale sterowanie zawodzi, jestem ciągle początkującym zarządcą
> +[02:38:47] <ser> spoko, ale się uczę

Wiem, ze moze nie powinienem tego forwardowac tu, ale chce by kazdy to
obejrzal, to fragment rozmowy z priva, mysle ze pokazuje sposob
myslenia sera. Jest to jego odpowiedz na ilosc wykonanych przez niego
commitow (133, ostatni rok temu i stwierdzenie, ze czyms takim i pustymi
gadkami nie przyczyni sie do rozwoju PLD)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org