thunderbird

maHo lukaszmach at gmail.com
Wed Sep 29 17:59:59 CEST 2004

[tereska at tereska tereska]$ mozilla-thunderbird
nsNativeComponentLoader: GetFactory(libjsdom.so) Load FAILED with
error: /usr/lib/mozilla-thunderbird/components/libjsdom.so: nie można
otworzyć pliku obiektu dzielonego: Nie ma takiego pliku ani katalogu
nsNativeComponentLoader: GetFactory(libjsdom.so) Load FAILED with
error: /usr/lib/mozilla-thunderbird/components/libjsdom.so: nie można
otworzyć pliku obiektu dzielonego: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Does it work for someone? Have I broken something or package is broken?

regards

maHo