SOURCES: dansguardian.init (NEW) - new

Andrzej Krzysztofowicz ankry at green.mif.pg.gda.pl
Wed Feb 23 00:03:52 CET 2005

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> matowy wrote:
> >
> > Author: matowy                       Date: Tue Feb 22 22:05:43 2005 GMT
> > Module: SOURCES                       Tag: HEAD
> > ---- Log message:
> > - new
>
> Oj, duzych przerobek to wymaga: uzywanie makr, prawidlowych kodow powroty,
> itp. Zakladam, ze jest to usluga niezalezna od sieci.
>
> Polecam zreszta lekture innych naszych *.init

OOPS.
Great modifications are required here: macros usage, LSB-compatible return
codes, etc. I assume this service is network-independent.

Other *.init from our cvs may be good for learning how to write init files
for PLD.

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry at mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Gdansk University of Technology