Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Dec 2 09:36:27 CET 2009

On Wed, Dec 02, 2009 at 08:51:23 +0100, Tomasz Pala wrote:

>>> Doinstaluj php-session. Teraz wszystko jest w osobnych modułach.
>>
>> Też się na to naciąłem. Czy nie można by wstawić php-session do listy
>> sugerowanych ?
>
> Osoba, która wydzieliła moduł, powinna zadbać o odpowiednie R tam, gdzie
> jest to niezbędne, czyli webapps (jak phpPgAdmin już dodany, phpMyAdmin
> który raczej potrzebuje, squirrelmail itp. setka innych pakietów, w tym
> także eaccelerator).

As the author of PHP changes that made shared pcre/spl/session
you are welcome to do consecutive changes, i.e. adding missing R: php(X)
to webapps. I'd like to help and prepared a list of webapps using
session_*() I'm using: cacti mediawiki netmrg phpMyAdmin phpwiki
postfixadmin squirrelmail stacks-wiki.

Also I see you're the one who send php with these changes to upgrade, so
please send all the fixed packages as well (don't forget about already
fixed phpPgAdmin).

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>