PLD finanse publiczne / PLD public finances

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Fri Aug 10 19:44:00 CEST 2012

On Fri, Aug 10, 2012 at 7:24 PM, Andrew Reeves <andrreeves at gmail.com> wrote:
> As far as I can count, there is already one interested donor who would
> like to know something about his investment.
>
> If it didn't get past your filters, here's the link:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-discuss/2012-August/020232.html

"Nie znaleziono obiektu!" A to niespodzianka?

http://lists.pld-linux.org/mailman/private/pld-discuss/
"pld-discuss Private Archives Authentication"

Czyli zamiatamy pod dywanik, bo jednak kasa poszła na wódkę. Przykro
że się musimy o tym dowiadywać w ten sposób.

I żeby nie było, że to tylko troll team:

<cieciwa> proszę przekazać Arkowi, że skończonym sk**synem, oszustem i
szachrajem.
<cieciwa> A na dodatek wielkim tchórzem !
<cieciwa> bo blokowanie list oznacza, że JEST winny ....
<cieciwa> a jako developer PLD mam prawo NIE bedęd±c zapisany na listy
czytać to co jest uzgadniane

wolf

PS. Pozdrowienia dla listadmina, kimkolwiek by nie był :) Takie cuda
tylko w PLD.