w32codec updated

Artur Frysiak wiget at pld-linux.org
Tue Aug 14 17:17:15 CEST 2012

2012/8/7 Bartosz Taudul <wolf.pld at gmail.com>:
> Ponieważ Bartek cały czas jest żywotnie zainteresowany rozwojem
> dystrybucji i aktywnie przyczynia się do wprowadzania zmian, proponuję
> aby dać mu dostęp RW do repozytorium.

Zanim Bartek dostanie ponownie RW to myślę, że osoby które dają mu +1
powinny robić review jego kodu. A dzięki temu że mamy teraz gita to
myślę, że można to zorganizować to tak, że Bartek będzie podsyłał
patche (git format-patch) swoim "mentorom" a oni będą aplikować te
patche przez git am --signoff

Dzięki temu autorstwo zmian zostanie zachowane.

Po pewnym czasie, gdy patche Bartka nie będą powodować problemów
Bartek mógłby dostać RW.

Taką samą procedurę można wprowadzić dla wszystkich zainteresowanych
aby ich poprawki znalazły się w dystrybucji.
--
Artur Frysiak