Mesa Lib

Pon, 24 Sie 1998, 15:25:11 CEST

On Mon, 24 Aug 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Drobne pytanie,
>
> Czy Ktoś bawił się tym ????
> Szukam kogoś kto byłby w stanie sprawdzić spec-a jakiego zrobiłem.

Jeżeli zaglądałeś do speca jaki jest na contrib to wiesz, że w wersji 2.6
mocno grzebałem.
Chodzi o to że mesa jest trochę dziwnie zrobiona i nie ma jednej
uniwersalnej biblioteki do wszystkich sprzętów. W związku z tym dobrze by
było zrobić kilka alterantywnych postaci tej biblioteki. Jak się uprzeć
(co było by najlepsze) to da się to zrobić z jednego speca, który będzie
generował różne postacie pakietów.

[..]
> Sorry, za czas, ale nowe ctags 'amba zjadła' jak to mawia mój znajomy.
> I dopiero jak prawdopodobnie jutro będę je w stanie podesłać.

Wojtek spróbój to dociągnąć speca z ctags do formy mniej więcej jaka jest
w pakietach na cenzorze. Chodzi o to żebyśmy mieli wszystkie spece w
jednym stylu. Dyskusja co do samego stylu jest otwarta. To co proponuję
wydaje mi się rozsądne ale jeżeli kroś inaczej uważa to prosiłbym o głos w
tej sprawie.

> P.P.S.
> poza tym mam prośbę sprawdźcie co z moich RPMów nadaje się do dalszego
> doszlifowywania.
> http://alpha.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa/linux/

Propozycja co do dalszego działania żeby były one "message drive". Tzn. że
jeżeli ktoś coś ma to gdzieś to wrzuca i mówi (wysyła list personalnie lub
na listę) na co zwrócić generalnie uwagę. W tej chwili mamy już kilka
osirodków, w których coś się próbuje robić i nie można tego robić tak żeby
każdy z nas zabierajc si za robotę danego dnia przeglądał kilk miejsc
tracą czenny czas (a będzie tewgo zapewne jeszcze więcek). Będę się starał
prowadzić wszystko w CVS i jak będzie on zdalnie dostępny to będzie już
tak jak ma być (żeby każdy miał do tego dostęp). Za jakiś czas każdy z nas
będzie mógł pracować na takich samych materiałach. W osiągnięciu takiego
stan pomoże nam CVS. Wiem, że to głupio zabżmi ale na razie proponowałbym
żeby wzorcownia była u mnie.

Jeżeli ktoś ma już konkretną propozycję wciągnięcia swojej roboty do
zasobów wzorcowych to prosiłbym o list do mnie nawet z całym pakietem lub
list z informacją i przegraniem pakietu src na cenzora do incoming. Jeżeli
coś będzie już gotowe do integracji lub będzie tylko wymagało krótkiego
doszlifowania to integrujhąc to z resztą będę wręcz robił annos bąć na
pld-list bąć na PLD-announce (jeżeli nie wszyscy są dopisani do tej listy
to prosibym żeby to uzupełnić).