Biuletyn PLD nr 1 (inauguracyjny)

Wto, 25 Sie 1998, 01:29:15 CEST

Wykonano dzisiaj:

tk-8.0p2-1.src.rpm
tcl-8.0p2-1.i386.rpm
tk-devel-8.0p2-1.i386.rpm

(powiązane z wczorajszym umieszczeniem tcl). Brak jeszcze tłumaczenia,
reszta wyczyszczona. Czyli tłumaczenie do listy TODO.

tcl-8.0p2-2.src.rpm
tcl-8.0p2-2.i386.rpm
tcl-devel-8.0p2-2.i386.rpm

Drobna poprawka umozliwiająca kompilację na tym pakiecie tk.
Też brak jeszcze tłumaczenia.

mc-4.1.35-3.src.rpm
mc-4.1.35-3.i386.rpm
mcserv-4.1.35-3.i386.rpm
gmc-4.1.35-3.i386.rpm

Pełne tłumaczenie w .mo czyli mc zaczął gadać po polsku :)
Tu powinniśmy podziękować Arkadiuszowi Miśkiewiczowi za ładne tłumaczenie.
Brak tłumaczenia na poziomie speca.

gnome-objc-0.27-1.src.rpm
gnome-objc-0.27-1.i386.rpm
gnome-objc-devel-0.27-1.i386.rpm
gnome-objc-static-0.27-1.i386.rpm

Kontynuacja robienia GNOME. Już jest po półmetku. Do wszystkich pakietów
GNOME brak tłumaczeń na poziomie speca i w .mo. Pliki z .pot ze
źródłowymi wersjami do przetłumaczenia są na cenzorze w /pub/tlumaczenia.

W opracowaniu są:
- Wojtek "Sas":
   ctags (Wojtek jeszcze ciut trzeba to dopracować .. dociągnąć speca
   przedewszystkim do standardowej postaci),
- Konrad Stepien:
   man (z pełnym supportem do wszystkich języków)
   tar (przypomniało mi się, że tu by warto dodać patcha do obsługi bz2).

Konrad Stepien wspominał mi jeszcze, że Adama Kazubowicza jest wstępnie
chcący zrobić pełne tłumaczenie na poziomie gettext do wget.  Dżemik
zgłosił się po speca (niedokończonego jeszcze technicznie) od XFree86 żeby
zacząć tłumaczenie na poziomie speca. Zostało mi jeszcze na jutro rano
wysłać Marcinowio przetłumaczone zasoby do szkapy 3.05 żeby mógł je
dostosować do ostatniej szkapy (muszę to wygrzebać z tasiemki, która leży
w sejfie). Wojtek jest nadal zajęty ipv6.

To tyle co mam zgłoszone i o czym wiem, że jest robione. Proszę
zgłaszajcie mi bąć na list co chcecie robić. Postaram się raz dziennie na
koniec robić podsumowanie dnia tak jak powyżej o tym co jest robione, co
trzeba zrobić (rodzaj biuletynu). Myslę, że powinno to usprawnić robotę.

W tej chwili w CVS mam 38 sztuk speców. Wszystkie są wykończonbe
technicznie. Część nie ma tłumaczeń.

Czy możnaby prosić o wysłanie na listę listę ludzi zapisanych obecnie na
pld-list .. tak informacyjnie ?

Jutro muszę być na PG od rana więc już idę spać :)