po kolejnej nocy

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Wto, 25 Sie 1998, 01:38:16 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> jeśli chodzi o wszystko oprócz pl tłumaczeń (dzemik robiłeś coś ?). Pod

Spoko, spoko, już się zabieram ... :) Naprawdę ...

> Chłopaki PLS zgłaszajcie co w tej chwili robicie/co zamierzacie. Wojtek
> wiem, że siedzi po uszy w ipv6, a reszta ?

A reszta mu kibicuje ... ;) A tak na prawdę to próbujemy mu coś pomóc - w
końcu co 2 albo i 3 głowy to nie jedna ... Wiem, że Wojtek wraz z Elephantem
zrobili ostatnio pakiet mrtd - możnaby to również włączyć do dystrybucji ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl