sh-utils

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Śro, 26 Sie 1998, 23:28:52 CEST

Na ftp://ftp.interdata.com.pl/pub/people/konrad/PLD/
wsadziłem sh-utilsy skompilowane z polskimi lokalami
i description w specu (speca też wsadziłem osobno)
Przy próbie instalacji okazało się, że chroot konfliktuje sie
z util-linux, co robić w takiej sytuacji (usunąć ze speca ?)
Sprawdziłem, że w orginalnum RH chroot jest z util-linux

Tłumaczenia są takie:

Summary(pl): Narzędzia shell-a (GNU)

%description -l pl
Narzędzia shell-a (GNU) zawierają wiele podstawowych komend używanych
(pośród innych rzeczy) w skryptach shell-a, stąd nazwa pakietu.
Niemal wszystkie skrypty shell-a używają co najmniej jednego z tych
programów

Jak ktoś ma jakiś rozsądny pomysł na tłumaczenie GNU-shell-utilities
to chętnie posłucham.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71