Bash-2.0x i PLD-devel

Wojciech Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 27 Sie 1998, 12:49:15 CEST

Hej,

    Ze smutkiem zawiadamiam, że połamałem sobie zęby (i nie tylko ja) na
bashu... O ile samo skompilowanie na glibc-2.1 nie nastręcza większych
problemów, tak jego każdorazowe odpalenie kończy się... "core'm".
Debugger podpowiada mi, że błąd jest w funkcji malloc(). Jak to ugryźć
nie wiem... a niezbyt ładnie by wyglądał PLD-devel ze starym bash'em
1.14.x. Pisałem już do "chłopców" z GNU w tej sprawie ale jakoś bez
echa. I teraz pytanie czy jest ktoś kto mógłby spróbować zająć się tym
fantem??

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin