Biuletyn PLD nr 2 (opóźniony)

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 27 Sie 1998, 15:26:09 CEST

On Thu, 27 Aug 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Doszedłem do wniosku, że regułą będzie umieszczanie proponowanych
> tłumaczeń gdyż niejako z konieczności przeleci to przed wiekszą ilością
> oczu :)
Dobry pomysl. Przy okazji... tak sie sklada, ze w weekend bede mial
okazje podlaczyc sie w firmie, wiec bede mogl sobie sciagnac wieksza
ilosc pakietow do obrobki. Czy ktorys z  The Guy in Charge(tm)
(Tomek,Wojtek) moglby mi przygotowal liste z 10 pakietow
ktore moglbym wziac w obroty ?

Przy okazji (pytanko do sekcji -devel), co mysla o wrzuceniu rsync
do dytrybucji ? Tak sie sklada, ze mam tu gotowego rpma, wiec jesli
ktosby chcial, niech krzyczy.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."