Biuletyn PLD nr 2 (opóźniony)

Czw, 27 Sie 1998, 16:40:15 CEST

On Thu, 27 Aug 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:
[..]
> Dobry pomysl. Przy okazji... tak sie sklada, ze w weekend bede mial
> okazje podlaczyc sie w firmie, wiec bede mogl sobie sciagnac wieksza
> ilosc pakietow do obrobki. Czy ktorys z  The Guy in Charge(tm)
> (Tomek,Wojtek) moglby mi przygotowal liste z 10 pakietow
> ktore moglbym wziac w obroty ?

Krzysiek taka moja sugestia, z której możesz skorzystać lub nie. Chodzi mi
o to, że masz duże doświadczenie jeśli chodzi o kernela 2.1.  Dystrybucja
-stable ma już policzone dni swojego isnienie. Ja ją bardziej traktuję
jako poligon to wytestowania speców (do ich wyczyszczenie).  Wydaje mi
się, że marnotrastwem by było gdybyś za bardzo punkt ciężkości swojej
uwagi przesuwał w kierunku -stable powinieneś IMHO ściślej wspólpracować z
Wojtkiem nad -devel gdyż takich jak Ty nie ma za wielu.  W stable potrzeba
przedewszystkim tłumaczeń. Znasz dobrze angielski ale inni tłumacząc mogą
się go przy okazji ciut poduczyc, a Ty dobrze by było żebyś zerkał na
poprawność tych tłumaczeń.

Osobiście po wyczyszczeniu speców pełną parą będę się przestawiał na -deve
żeby o ile to możliwe też pomóc zwiększyć możliwą naszą przewagę nad
innymi dystrybucjami.

To tak w zarysia, a jeżeli chodzi o takie rozrywkowe grzebanie w specach
to postaram się dzisiaj przygotować jakąś listę priorytetowych pakietów z
któtkimi opisami co w nich jest do zrobienia oprócz poprawek pod kontem
coding style i tłumaczeń.

Od razu zaznaczam, że jest jeszcze KDE, które nie jest newralgiczne ale
skłąda się obecnie z ponad 150 pakietów (czyli jest co do poprawiania, a
i spora część softu jest jeszcze kompletnie dziewicza - nie posiadająca
spaeców).

W tej chwili sytuacja jest dość już dobra, bo prawie wszystkie pakiety
bazowe (zawierające biblioteki) są już wyczyszczone. Pozostałą teraz
żmudna praca nad doczyszczeniem pakietów wyższych warstw.