Coz po krotkiemu sie przedstawie

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Pią, 28 Sie 1998, 00:14:06 CEST

Paweł Kołodziej wrote:

> Ja się odzywam. Do końca wakacji mam sporo wolnego czasu.
> Co jest konkretnie do zrobienia? Czy już coś jest,co?

Wszystko co nie jest przetlumaczone na
ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/tlumaczenia/ - zrobilem juz wget.pot ,
teraz mam na warsztacie Xconfigurator.po - cala reszta jest do roboty.
Poza tym, zastanawialismy sie nad "pepeszami". Jak czytales post na
p.c.o.l to wiesz o co chodzi :-) Ja raczej sam tego nie popelnie. Jesli
chcesz, mozemy o tym pogadac, ale to juz chyba na priva zeby nie smiecic
na liscie.

Pozdrawiam
Tapir

--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||