INFO: MesaLib.spec

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 28 Sie 1998, 10:37:05 CEST

On Fri, 28 Aug 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Summary(pl): 'Wolna' implementacja satndartu OpenGL
               ^^^^^^^               ^^^^^^^^^
		Bezpłatna[1]	    standardu

> %description -l pl glut-devel
> Wersa GLUT linkowana statycznie wraz z plikami naglowkowymi potrzebnymi
> do pisania programow.
Statycznie zlinkowana wersja biblioteki GLUT...

Kris
[1] Zreszta kwestia tlumaczenia slowa 'Free' w przypadku
    oprogramowania type Open Source(tm) jest dosyc kontrowersyjna.
    Niemniej jednak ja stawiam na "Bezpłatna" :)
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."