1, 2, 3, proba mikrofonu...

Pią, 28 Sie 1998, 19:07:16 CEST

On Fri, 28 Aug 1998, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Jak najbardziej i do tego jeszcze w anglijskim dodatkowo,najlepiej by
> było jak by gdzieś to wystawić na linux.org.pl ?....
> Jak chlopaki dostawią sobie rekord AAAA w DNS'ie to
> zrobie wirtuala dla www.linux.org.pl i puszcze po ipv6 w swiat.

W tej chwili nie pamiętam kto ale chyba Adam jeszcze zgaszał mi wstępnie,
że miałby chęć coś zrobić w materii www. Jak będą zasoby to będzie można
pogadać bąć żeby uzyskać domenę pld.org.pl lub pld.linux.org.pl.

Jeszcze jedno. Na pewno ja czy Wojtek nie za bardzo będziemy chcieli
zajmowa się zasobami www (ja przynajmniej nie specjalizuję się w tej
materii) ale na pewno będziemy mogli pomóc choćby opiniując (o ile to
będzie potrzebne) same zasoby .. zresztą o ile ktoś z grona będzie miał
jakieś uwagi to je na pewno tak czy inaczej przekaże.

Proponuję w związku z tym żeby zebrać informację o tych co chcą robić
zasoby po to żeby mogli między sobą dokonać podziału prac. W wyniku
powyższego także będzi musiało nastąpiuć przydzielnie pewnych obowiązków
wynikających z odpowiedzialności za te zasoby, spraw związanych z
koordynacją tworzenia i modyfikacji tychże tak żeby było wiadomo
(personalnie) do kogo udeżać.

Po pewnym czasie dobrze by było zrobić tak w ogóle "PLD who is who" po to
żeby ułatwić obieg informacji i takie coś zapewne będzie też musiało być
gdzieś tam umieszczone w ramach tych zasobów www.

O ile to możliwe to dyskusję na temat www proponuję przenieść na grunt
prywatny dostarczając na sam koniec wynik ustaleń.