Dziury w obecnym RH (z naniesionymi poprawkami z updates) (fwd)

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 29 Sie 1998, 12:27:41 CEST

On Sat, 29 Aug 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:
> I tutaj od razu mam wniosek formalny o podawanie wersji pakietów
> podejrzanych o dziury (w przypadku rpm'ów - łącznie z numerem rewizji
> i zaznaczeniem skąd pochodzi pakiet, bo z powodu braku koordynacji zdarza
> się, że na contrib leży pakiet o tej samej wersji i rewizji co w dystrybucji
> albo np w PLD, a zupełnie inaczej wyglądający).
Ja bym proponowal przyjrzenie sie pakietom lezacym na
<ftp://ftp.uk.linux.org/pub/linux/alan/Security> , a w szczegolnosci
patchom do nich dolaczonym. Sa to wyniki pracy Linux Security Auditing
Project.

> - sendmailach od 8.9.0 wzwyż
A co jest w sendmailach ?

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."