info:apache.spec -devel

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Sob, 29 Sie 1998, 17:27:27 CEST

Wojciech Slusarczyk wrote:

> Hej,
>
> Zrobilem indianina... wiem, wiem, powcie że stary, dziurawy itp. ale
> najważniejsze jest to że pracuje po ipv6 :

[...]
> %description -l pl
> Apache jest doskonałym serwerem WWW (World Wide Web). Instalując ten
> pakiet bęziesz mógł prezentować własne strony WWW w sieci internet i
> 6Bone. Apache stwarza również możliwość konfigurowania serwerów
> wirtualnych. Ta wersja Apache ma wspomaganie dla protokołu IPv6.

A moze tak:
Apache to najpopularniejszy obecnie serwer WWW. Umozliwia publikowanie
stron WWW w sieci Internet i 6Bone, oraz uruchamianie wirtualnych
serwerow
WWW. Ten pakiet zawiera wersje Apache wspomagajaca protokol IPv6.

Tapir

P.S.
Sorry za brak polskich krzaczkow, ale juz mi sie znudzilo walczenie z
netszkapa.
--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||