Dziury w obecnym RH (z naniesionymi poprawkami z updates) (fwd)

Jacek Gałka jacekg w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 30 Sie 1998, 00:01:17 CEST

On Sat, 29 Aug 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Oczywiście, gdyż w przypadku security najważniejszy jest czas, bo to
> przypomina zabawę w kotka i myszkę - kto szybszy - administrator czy
> hackerzy... dlatego też postulowałbym stworzenie listy PLD-secuirty,
> na którą mógłby się zapisać każdy, a byłaby to lista dystrybucyjna, służąca
> do szybkiego powiadamiania o zagrożeniach i ich usuwaniu.

Już utworzyłem liste pld-security. Można się na nią zapisywac tak samo jak na
pld.

                 Jacek Gałka
          Technical University of Szczecin
          tel. (091) 4494818, 0602138071
email : jacekg w mailbox.tuniv.szczecin.pl