Nazwy robocze dla dystrybucji

Nie, 30 Sie 1998, 22:03:39 CEST

On Sun, 30 Aug 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Czesc,
>
> 	Wlasnie sie chcialem zapytac jakie numery wersji
> beda mialay PLD i PLD-devel ? Ja bym proponowal aby bylo podobnie jak w
> kernelu, czyli parzysty dla stable a nieparzysty dla devel:
> PLD-2.xx dla stable i PLD-1.xx dla devel. Ponadto nazwa wersji dla
> PLD-devel to moglaby byc "Tornado" ;) (patrz np. RH-5.1 Manhattan)
> czyli PLD-1.0 Tornado ... Co pozostali developerzy na to ? ;)

Wojtek ja na razie mam 0.0. Znaczy się 1.0 myślałem żeby nadać ostatecznej
wersji. Tak coś poniżej 1.0 w momencie kiedy będziemy mieli juz pakiety i
bedziemy myśleć nad instalatorem (taka próbna wersja).

Wersja oparta o 2.1/2.2 IMHO powinna mieć już wyższy numer. Roboczo można
przyjhć poprostu, że i dla stable i dla devel stosujemy tą samą numerację
z tym, że poprostu z dodatkiem w nazwie "development" albo "future
version".

????

Przy okazji .. niespodziewania rodzinka mi się zwaliła na głowę w łykend i
dopiero teraz po południu mam czas, żeby coś jeszcze poklepać.