Kilka spraw ..

Nie, 30 Sie 1998, 22:05:24 CEST

I jeszcze jedno.
W PLD-stable założyłem katalog test i tam będę wkladał pakiety wstępnie
wyszykowane ale niejako do obserwacji. Przez ostatni tydzień zauważyłem,
że często rekompilowałem jaki pakiet z powodu literówek czy innych
drobiazgów. Do {RPMS,SRPMS} będą trafiać pakiety niejako po kwarantannie.

W tej chwili kończę pakiet z anoncvs. Chciałem to zrobić od razu w ten
sposub, żeby niejako wiedza o tym została utrwalona w pakiecie. Jakoś
idzie i mam nadzieję ladamoment skończyć.

I jeszcze kilak rzeczy tak telegraficznie:
- ściągnołem z CVS najnowszą wersję rpm-a 2.9. Mam kłopoty z kompilacją
tego. Może to już jest przystosowane do kernela 2.1 bo jest kupe
informacji o redefinicjach.
W /pub/people/kloczek zaraz wrzucę gotowego tara ze źródłami tego rpm-a.
Miałbym prośbę żeby się temu przyjrzeć, bo jest tam kilka ciekawych
rzeczy, które wartoby hjuż stosować (rozbudowane makra np.)

Kolejne to kłopoty z XFree86 i rpm-em. Podczas czytania speca wali core.
Troszkę to poddebagowałem i stwierdziłem, że wali się w funkcji
headerAddI18NString, która jest w w lib->header.c linia 1077
wywołanie memcpy(). Wylatuje w SIGSEGV.

Zauważyłem także kiedy nie wylatuje. Otóż nie wylatuje jak jest
wyhashowana deklaracja pakietu cyryli. Prawdopodobnie nie musi chodzić
koniecznie o to co jest tam zawarte, a o ilość podpakietów. Może ktoś
miałby chęć pomóc ?

Spec Do XFree86 z wyhashowaną dekalracją pakietu cyrylic jest na cenzorze
w PLD-stable/SPECS.

Naprodukowaliście tych tłumaczeń i innych rzeczy, że mam teraz furę w
kolejce :)