Nazwy robocze dla dystrybucji

Pon, 31 Sie 1998, 00:22:35 CEST

On Sun, 30 Aug 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> No powiedzmy, jak 'the guys in charge' spotkaje sie gdzies irl, to
> wygeneruja sobie wspolny klucz dla dystrybucji, ktorym sygnowane
> beda wszystkie pakiety. Simple as cep konstrakszyn ;-)

Wiesz jeśli chodzo o PGP to potrafię się podpisać, odkodować plik i kilka
innchy elementarnych operacji. Wszystko to czego się normalnie człowiek
uczy się na WSTG[1] jest mi poprostu jeszcze obce.

To kiedy się spotykamu i gdzie ? Ja proponuję Szczecin :)
Który łykend ?

[1] WSTG - Wyższa Szkoła Tańca Góralskiego.