$(RPM_OPT_FLAGS) >/dev/null

Śro, 2 Gru 1998, 11:32:42 CET

On Wed, 2 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Goraca prosba do wszystkich stable-developerow:
> Panowie prosze nie ladowac czegos takiego bezposrednio do
> Makefile(.in)'i ... uzywajcie $(OPT) jako dodadtkowego makra, sa programy
> np. lynx ktory na develu nie moze byc kompilowany z jaka kolwiek
> optymalizacja a take wpisy na sztywno napewno nie ulatwia ani mi ani
> innym, ktorzy pracuja nad develem .... Zaciagnalem kilka pakietow
> z cenzora a tak same takie 'sztywniaki' ....

Wojtek to co jest w stable kompiluje się i działa na trzech platformach.
To, że coś nie działa na devel nie jest kwestią optymalizacji tylko
kompilatora, który źle optymalizuje. Być może powinieneś zastanowić się
nad nie używaniem dokadnie wszystkiego co najświeższe.  Może powinieneś
używać wszystkiego co najświeższe ale jednak co działa. Mowa przynajmniej
o tym co jest dystrybuowana szerzej.

W tym wypadku trzeba się brać za kompilator.