INFO: SIAG

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Wto, 1 Gru 1998, 23:38:47 CET

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> SIAG kompiluje się tylko z guile-1.2-4.
> Próba z guile-1.3-X powoduje przerwanie kompilacji
> Pomimo to SIAG skompilowany z guile-1.2-4 przy uruchomienu wywala
> 'core dump' :(((

A czy ten SIAG to nie przypadkiem taki mini pakiet biurowy ? Jeśli tak to
próbowałem to jakieś 2 miesiące temu i ... co chwilę się wywalał przy byle czym
(np. naciśnięciu jakiegoś klawisza) itp. Tak więc (jeśli to jest to o czym
myślę) na razie jest to mało stabilne i nie ma sensu robić pakietu z siag'iem

Pozdrawiam,
Andrzej

PS. A próbowałeś może ksiag'a ? Bo mam to u siebie na dysku (źródełka) tyle, że
chwilowo nie mam czasu aby się z tym pomęczyć ...

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl