Q: XFree86-3.3.3 jakie pakiety ??

Śro, 2 Gru 1998, 13:42:22 CET

On Wed, 2 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Ok.
> Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale obiło mi się o uszy :)
> Że ma być oddzielnie np. xdm.

Raczej tak. Idea jest taka żeby takie rzeczy jak kdm czy gdm były razem z
xdm zastępowalne. To znaczy, że w danym momencie żeby był zainstalowany
tylko jeden z tych trzebch programów.
żeby było to możliwe do zrealizowania to xdm wraz ze swoimi skryptami i
plikami konfiguracynymi będzie musiał się znaleźć w osobnym pakiecie.

> Czego nie ma uwzględnionego w XFree86-3.3.2-13.
> Co jeszcze w PLD ma powstać z pakietu XFree86 ???
> Xserver-wrapper? fonty cyrlica?

Chyba jeszcze xterm do osobnego pakietu.
Fony to osobnych źródeł (z osobnego scr.rpm). Trzeba będzie to zresztą tak
zrobic jak jest w pakiecie jaki leży w test (pakiet jeszcze z tamtąd nie
wywędrował bo trzeba dodać jeszcze instalwoanie brakujących aliasów.
Pakiety z fontami spróbuję zrobić na dniach.