Problemiq

Śro, 2 Gru 1998, 15:31:16 CET

On Wed, 2 Dec 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> Wszystko przez pewną upierdliwość samego rpm-a, o której ostatnio
> wspomniałem na rpm-list .. i zostałem olany sikiem prostym koherentnym :(

A .. z acct to szukam na razie jakiejś logicznej drogi wyjścia z całości.
a co do reszty to najbezpiecznie jest wykonać "rpm -e <pakiet>;
rpm -U <pakiet>*rpm".

Okazuje się, że "rpm -U" <> "rpm -e;<operacja[1]>; rpmp-i "

[1]operacja - to ma być zachowanie plików które są wspóldzielone między
kolejnymi wersjami pakietu (np. pliki konfiguracyjne z (noreplace).