GNU libc-2.0.105

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 2 Gru 1998, 19:10:57 CET

Hej,
	Troche zmain w specu, bibliotek nie doszlo ;) naglowki tez w
starym porzadku. Wlasnie kompiluje wersje dla PLD, i w ostatniej chwili
sie powstrzymalem od dodawaniem chkconfigiem podnoszenia w initach daemona
nscd... Zdaje sie ze chkconfig wymaga libc6, a jak nie ma libc6 to sie nie
zainstaluje, a jak sie nie zainstaluje to instalacja glibc padnie na
wywolaniu /sbin/chkconfig... ;) Wyprostujcie mnie jak pobladzilem, a
poprawie zaraz ten caly majdan ... Mysle ze w initskryptach mozna by
wprowadzic tego diabelka cashujacego...

BTW [1]
Dojdzie dzisiaj kilkadziesiat nowych/poprawionych pakietow dla devela
BTW [2]
"Tomasz K. & J. Konieczny Inc." -> nie pokazujcie mi sie
Panowie na oczy za te kilkadziesiat podpakietow generowanych z kde ....
Po pierwsze glowa i oczy mnie rozbolaly po przejzeniu i przebudowaniu
pierwszej czesci, tego "kombajn-bisona", po drugie nawet jak by byly tam
jakies babole to ciezko w tym gaszczu cokolwiek wylapac, po trzecie
'nobel' dla kazdego poczatkujacego uzytkownika 1.0 PLD Linuxa za to jak
sie polapie co ma sobie zainstalowac i jakie pakiety naleza a jakie nie
do Kombajnu KDE-10000-(subpackages afkorsz ;)

I w koncu PS -> przypominam ze wszystkie pakiety ida juz od jakiegos
czasu na wintela z optymalizacja petkowa .... Jezeli komus
zacznie maszyna corami rzucac na prawo i lewo -- prosze szybko dac znac.

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin