zamiast inetd

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 3 Gru 1998, 10:13:08 CET

[czwartek, 03 grudzień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przegrepuj archiwum pld-list na słowo g2s :)
<cytat>
Tak wogóle to w rozpaczy niczym na druty kolczaste przyjdzie się chyba
rzucać na g2s, bo duo inetd/tcpd jest coby nie powiedzieć jednak kulawe i
to zarówno w funkcjonowaniu jak i zarządzaniu (uwzględniając, że to ma być
PM driven).
</cytat> by kloczek ;)

<znow cytat>
Co do tcpserver to jakby nie wyszło to zawsze mozemy jeszcze powalczyć z
g2s, który jest chyba GPL. Konserwowanie wszystkiego w oparciu o
inetd/tcpd jakoś też mi się nie uśmiecha.
</znow cytat> też by kloczek

To dziś w domku powalczę ;)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +