Tornado na gwiazdke

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 3 Gru 1998, 10:48:34 CET

On Thu, 3 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> tak. a gdzie jest aktualny snapshot?
> (bo ja już się gubię, na magellanie go nie ma, a na ftp.tuniv
> jest z glibc-2.0.102 -- a czytałem że zrobiłeś już 105.)
> Kończę tego... ... ... texa.

Sorki wszystkich mialem wrzucic caly ten majdan na ftp.tuniv.szczecin.pl
wczoraj w poludnie ale jeszcze z tym KDE sie mecze (wysypal sie na kgames)
Juz a 10-15 minut wrzucam na ftp.tuniv.szczecin.pl i jeszcze jedno:

Gooooooooooooooraca prosba do wszystkich jezeli macie stale podlaczenie do
interku to sciagnijecie (za jakies 30 minut)

glibc-*105-1d
egcs-*-1.1.1-5d
autamake,autoconf,grep,make,libtool,gawk,m4

Wszystko to jest juz przygotowane i sprawdzone pod ostatnim snapshootem,
kompilowane pod nowymi bibliotekami i nowym egcsem ( kilkakrotnie)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin