INFO: XFree86-fonts

Czw, 3 Gru 1998, 11:25:55 CET

On Thu, 3 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Thu, 3 Dec 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> >
> OK.
> Ale jak zobaczyłem, że XFree86-3.3.3-1.src.rpm będzie mieć prawie 43MB to
> sie załamałem :)
>
> Nie wiem, czy nie prostsze jest zrobienie tego w 3 kawałkach tak po
> 12-15MB niz jednym dużym.
>
> Z tego co zobaczyłem to np. źródła do pliku są w X333src-2.tgz
> a plik wygenerowany jest w X333src-{1,3}.tgz
>
> Coby nie być gołosłownym
> xc/doc/specs/xtrans/Xtrans.mm <- źródło src-2
> [...]

Wogóle zauważ, że w tych pakietach jakie dotej pory wypuszczał RH wogóle
nie ma w żadnym pakiecie tej dokumentacji, która jest w X*scr-3.tgz.
Czasami ludziska dopytują się o dok do XLib czy innyc rzeczy, a to właśnie
siedzi w tym X*scr-3.tgz, który jest włądowany do src.rpm-a a wogóle nie
jest potem wykorzystywany przy preparowaniu pakietów.