Xemacs

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 3 Gru 1998, 15:57:29 CET

On Thu, 3 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> /usr/lib/xemacs-20.4/etc/w3/filing.cabinet.xbm
> [root w linstar RPMS]#
>
> Gdzie się podział główny plik binarny ?

Czyzbys mi sugerowal ze go zlosliwie 'wydlubalem' z rpma ?? ;)
Jak zescie sobie zrobili tak macie ;) Ja dostalem tylko od Pawla
poprawiony pakiet ktory przebudowalem z src.rpma (on poprawial pakiet
ziemkowy) -- zreszta prosze do %changeloga zerknac...

Tak powaznie to w speca trzeba zerknac Panie i zobaczyc co jest grane,
nie wydaje mi sie aby apkiet zlozyl sie do kupy bez jakiejs binarki...
jak doca jakiegos nie znajdzie to male pivko ale bez binarki czy jakiegos
pliku nie wygeneruje sie ....

Tak ..  poinformowal wszytkich ale nie poprawil ;)
A chyba to byl sam 'autor' ktory ziemkowego speca szlifowal...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin