Przemyslenia co do kompilatora.

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 3 Gru 1998, 18:59:45 CET

On Thu, Dec 03, 1998 at 06:30:21PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ziemek .. tylko ja nie o kernelu 2.2 ani o glibc tylko o kernelu 2.0 i
> kompilatorze dla niego.

swietnie. AFAIK Linus napisal, ze 2.2 juz jest i nazywa sie 2.1.129
(wiem, ze jest 2.1.130 ;-).

Proponuje po prostu porzucenie kerneli 2.0. Sam do nie dawna kurczowo
trzymalem sie 2.0. Ale to nie ma wielkiego sensu. Nie jestesmy RH czy
Caldera majami klientow korporacyjnych, przewrazliwionych na punkcie
pseudo-stablinosci (w polowie zeszlego roku, tak cos kolo 2.0.25
instalowalem ludziom (z polecenia bylego szefa ;-/ 1.2.13, ,,bo stabline i
sprawdzone''). Zdaje sobie sprawe, z niedogodnosci zwiazanych z przejsciem
na 2.2. (ot, chocby czesc driverow Beckera nie dziala w nowym kernelu,
nie do konca wiem co jest winne nie kompilowaniu sie Samby 2.0beta2 na
develu --- wyglada na to ze includes jadra, albo jadro kompiluje sie
przez make bzImage, (tu moze ja czego nie doczytalem)) ale to chyba ma sens:
nie tworzymy czegos co bedzie truchlem w tydzien po premierze (bo stable
ukaze sie pewnie w lutym, marcu).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/