Xemacs przekompilowany

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 3 Gru 1998, 19:12:48 CET

On Thu, 3 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Qfa. Trochę mnie wkurzasz z tym nie zmienianiem numeru rewizji.
> Jak mam mieć aktualny mirror skoro połowa rzeczy się nie zmirroruje ?
> (no chyba, że po wielkościach plików też mirror sprawdza ;)

Powinien sprawdzac czas modyfikacji i wielkosc plikow... Qrna jak bym mail
tak zmieniac za kazdym razem nr rewizji to wiesz co by sie dzialo ?
I tak juz dubluja mi sie pakiety (sa starsze wersje przemycane w
drzewie)... A tak to na fizyke wywali stare i nadpisze nowymi... A i tak
bedzie robiona ze dwa razy rekompilacja wszystkiego ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin