Przemyslenia co do kompilatora.

Artur Frysiak wiget w usa.net
Czw, 3 Gru 1998, 21:20:29 CET

[czwartek, 03 grudzień 1998], Ziemek Borowski napisał(a):

> Proponuje po prostu porzucenie kerneli 2.0. Sam do nie dawna kurczowo
> trzymalem sie 2.0. Ale to nie ma wielkiego sensu. Nie jestesmy RH czy
> Caldera majami klientow korporacyjnych, przewrazliwionych na punkcie
> pseudo-stablinosci (w polowie zeszlego roku, tak cos kolo 2.0.25
> instalowalem ludziom (z polecenia bylego szefa ;-/ 1.2.13, ,,bo stabline i
> sprawdzone''). Zdaje sobie sprawe, z niedogodnosci zwiazanych z przejsciem
> na 2.2. (ot, chocby czesc driverow Beckera nie dziala w nowym kernelu,
> nie do konca wiem co jest winne nie kompilowaniu sie Samby 2.0beta2 na
> [...]

Jak to ? samba2.0beta2 nie kompiluje się pod 2.1 ?
Trochę to dziwnę bo ja mam kernel 2.1.130 i skompilowałem sambe2.0beta2.
Co prawda tylko w minimalnej konfiguracji ale skompilowałem.
Jądro jakoś z przyzwyczajenia kompiluje przez make bzImage ...

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak