Przemyslenia co do kompilatora.

Czw, 3 Gru 1998, 21:32:39 CET

On Thu, 3 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Oczywiscie ... no moze hm .. przygotowac dwa pakiety z kernelami, aby nie
> bylo szoku na poczatku...

Wogóle to najpierw trzeba dokończyć ten co jest bo jest uszkodzony
(gdzieś). Może wogóle tak listę tego co jest w tej chwili do zrobienia
(tak z pamięci) .. taki szoł stoper list:
- wykończyć apache,
- wykończyć kernel,
- dołozyć brakujące aplikacje uzywające slanga (mouseconfig, kbdconfig),
- dołozyć brakujące aplikacje używające libjpg (xloadimage ..),
- initscripts .. tu jest bul bo albo iniscripts będzie musiało być takie
  że będzie uwzględniało wersje kernela alebo będą dwa pakiety iniscripts
  (dla 2.0. i 2.1),

Po zakończeniu powyższego mamy zestaw pakietw nakładalnych na RH bez
konfliktów co powinno dać możliwość pierwszego szerszego opublikowania
całości ale jeszcze raczej tylko w .pl. Po tym wszystkim dalej:
- xemacs,
- narzędzia sgml-owe (do Ziemka w zasadzie bo się trochę w tym pogubiłem
  żeby zerknął na to co teraz jest w stable i stwierdział czego konkretnie
  jeszcze brakuje),
- XFree86,
- ułozenie pakietów jakie są teraz z KDE i GNOME jako dwoma dużymi
  zestawami pakietów dodatkowych lub wybieralnymi jako rozszerzenia,
- dalsza drobnica.

To tak pokrótce. Dalej gdzoieś po drodze powinien dołączyć instalator.