Q: XFree86 - ilość pakietów

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 4 Gru 1998, 12:29:11 CET

[piątek, 04 grudzień 1998], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Co myślicie o porozbijaniu - może trochę sztucznym - XFree na
> kilka(naście) pakietów ??

Osobiście byłbym za. Jednak należy też wciąć pod uwagę osoby, które
będą to też instalowały. Nie wszystkie będą wiedzieć co to jest
np. xfs. Pojawią się jak zwykle na liście pytania typu:
Zainstalowałem z PLD X'y. Jednak nie mogę znaleźć xterm.

> Oddzielnie serwery grafiki, oddzielnie devel, biblioteki(każda we własnym
> rpm-ie) [XIE,Xaw,Xau,Xetx,Xi,Xmu,Xp,Xt,ICE,PEX5,SM,X11]
> wydzielenie maksymalnej ilości programów(xdm, xfs, xterm, xinit, xauth, twm)
>
> Czy jest tego sens ??

Sens jest, tylko nie należy zbyt bardzo tego rozbijać.

Pozdrawiam
	Jacek

 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl