sh-utils-1.16b jeszcze raz (Fwd - nadesła ł(a) pl@li.org)

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Pią, 4 Gru 1998, 17:37:26 CET

On Thu, Dec 03, 1998 at 09:34:23PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> W pierwszym pamiętaj, że jest wersja 4.6.9, a w drugim przy przenoszeniu

Wiem, właśnie od 2 dni próbuję go ściągnąć ;( Może jest już gdzieś w Polsce -
ftpsearch nie znajduje...

> komunikatów naa starego pota posłuż się pepeszą.

Zawsze robiłem to msgmergem, ale looknę na pepeszę. Z tym że tu akurat
nie ma takiej potrzeby - Francois podesłał już zmergowanego POT.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/