PLD devel -> Zamrozony na Amen ;)

Sob, 5 Gru 1998, 03:24:45 CET

On Fri, 4 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Przbudowalem dzisiaj kolejne kilkadziesiat pakietow, poprawijac
> mase rzeczy, doszedl nowy salng 1.3.4

Wojtek .. masz niemiły zwyczaj wprowadzać ludzi w błąd :>
Wczoraj dostałem list skąd "wziąć glibc 2.1 ?, bo na pld-list widziałem że
były listy, że już jest. Widziałem, że w devel już tego użyuwają ..".

Nie ma slanga 1.3.4. Jest w katalogu snapshot slang1.3_981116 co jeszcze
slangiem 1.3.4 nie jest. Tin to też nie tin-1.4pre11 tylko
tin-1.4pre981114 (czasami wychodzi więcej niż jeden na miesiąc), sendmail
8.9.1 to też jest tak naprawdę 8.9.1a (potem ktoś sobie bedzie zadawać
pytanie "czy w devel jest naniesiony patch do 8.9.1a ?"), lynx lynx-2.8.2
to też tak naprawdę 2.8.2dev.4 ("kurna .. skąd oni wykopali .. przecież
dopiero jest dev.4 ?"). Prośba .. umieszczaj numery wersji zgodne z
rzeczywistą wersją, a nie takie jakie uważasz, że powinny być .. i nie
wprowadzaj ludzi w błąd :) Z egcs też podobnie było. Ech ..