komunikat (ważny) i trochę innych rzeczy

Sob, 5 Gru 1998, 10:03:19 CET

Po pierwsze do wszystkich. Jeżeli macie imapa z RH 5.1/5.2 to go wywalcie.
Jestem pewien, że ma dziure. Jak złapię dump połączenia gościa, który
"dostarczył" mi dowodów powyśzego (kurna szybki był, bo przegrzebał mi
logi ale nie na tyle był szybki żeby zauważyć że logi także odsyłam
zdalnie :), to będzie co analizować.

Od razu mówię, że obszedł Solara.

Mam jego pełne dane i w razie czewgo na priv mogę dostarczyć info pod
kontem jakiego adresu należy przyjrze się własnej działalności.

Jakby ktoś był z UW z Wawy i mógł zaoferować swoją pomoc w "zaopiekowaniu"
się osobnikiem to przekaże szczegóły (zimno jest .. jeszcze zamarźnie
biedak .. ja bym na to nie pozwolił :>)

Druga sprawa to kontynuacja spraw bierzących czyli egcs który mi się
właśnie prawdopodobnie ostatni raz z tych ostatnich razów kompiluje.
Prosiłbym o zapomnienie o takim poleceniu jak egcs. Mamy gcc (AKA egcs)
więc dobrze by było żeby rozpocząć wychwytywanie wszystkich miejsc gdzie
jest jawnie użyty egcs i zrobienie s/egcs/gcc/. Spec jak tylko będzie
doszlifowany (bo chcę jeszcze go dostosować do Solarisa) znajdzie się na
cenzorze w normalnym trybie. Do devel powinien pójść prawdopodobnie bez
bez większych zmian (literka "d" w rewizji ;).

Gcc do kernela 2.0.x mieć będzie nazwę <arch>-gcc27-linux-gcc (jest na
intela i będzie na AXP). Jeszcze muszę tylko jeszcze raz poprawić gcc
2.7.2.3 żeby było jak trzeba także na razie obecny gcc jaki dzisiaj
zrobiłem zawiera <arch>-linux-gcc (pod wieczór poprawię). Czyli przy
kompilacji 2.0.x do paramerów make dodawać będziemy w razie gdyby ktoś
kompilował "CC=<arch>-gcc27-linux-gcc", a w źródłach kenela jakie będą do
stable będzie na twardow w Makefile przestawione CC.

To tyle .. muszę się przespać, a potem zacząć się rozglądać z kilkoma
brakującymi jeszcze prezentami. Także uchwytny będę dopiero raczej
wieczorem jakby co.

kloczek
PS. Czyżbym był ostatnim idiotą który się dowiaduje o tym, że ten imap ma
dzirę ??
Jeżeli tak to &%#@! .. a zresztą idę spać.