jeszcze imap

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 7 Gru 1998, 00:29:22 CET

On Sat, 5 Dec 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak mi się kojarzy, że skoro wiadomo, że walnięty jest imap to także
> wypadałoby się przyjrzeć i pop*d bo oba mają bardzo dużo wspólnych rzeczy.

kloczek! Cos mi sie wydaje ze ja tez mialem goscia... system mi sie cos
kilku dni dziwnie zachowuje (pliki znikac cos lubia, prawa do /*/bin tez..)
Tylko ciekawe ze wszytsko sie dzieje tylko na jednej partycji (/) - na
reszcie jest jak na razie OK. Ech.. Tripwire to madra rzecz :-)

M.

PS. imapa mialem z RH5.2 i wycialem. Pozostal qpopper 2.52 - mam nadzieje
ze tutaj dziury nie ma...

PS2. Czy perl z RH5.2 jest OK?

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-