w incoming magellana (jeszcze się uploaduje)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 7 Gru 1998, 09:11:54 CET

ircd6-2.9.5-1d.src.rpm
z IPv6. Umiescilem w /usr/net6 a to dlatego, że jest jeszcze niezbyt dobrze
radzi sobie z działaniem z inetd6 (dlatego jest jako standalone). Najnowsza
wersja (tj. irc2.10.0p5+IPv6 jest w toku produkcyjnym - jak tylko się pojawi
uploadnę)

john-1.6-1d.src.rpm
nic dodać, nic ująć. Normalnie kożysta z /usr/dicts/linux.words

zmailer.spec + patche
ja go robiłem ze źródeł z CVSu i dlatego podsyłam speca a nie src.rpma
(Wojtek, będziesz musiał źródełka ściągnąć). Nie wiem jak Mea nazwał archiwum:
zmailer-2.99.50-s11 czy zmailer-2.99.50s11 ;) Ale to tylko zmiana nazwy.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +