KDE

Pon, 7 Gru 1998, 10:12:14 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tak, zredukuj o 90% ilosc generowanych podpakietow, jak z tych 5
> zrodlowych wygeneruje sie 20 binarnych to w zupelnosci wystarczy. Na
> prawde przesadzone jest rozbijanie tego KDE na taka drobnice, i wprowadzi
> tylko niepotrzebne zamieszanie i niekonczace sie pytania wsrod
> poczatkujacych uzytkownikow Linuxa (pracujacych na stable)...

Po co kppp na stacji z wyłącznie eth ? Czy koniecznie chcesz mieć
wszystkie gierki ? A może nie podoba Ci się krn ? Może nie chcesz używać
kwm-a ? A może startujesz wszystko z xdm-a lub gdm-a ? Może używasz innego
screen savera ? Może nie lubisz kdvi i wolisz xdvi ?

Wojtek ja bym powiedzała wręcz, że te worki to jest własnie coś
sztucznego. Kilku znajomych nadmieniało mi, że woli KDE z PLD bo może
sobie wszystko przyciąć na miarę.
Wszystko kwestia instalatora z pomocą którego bedzie można uprościć
podejmowanie decyzji co do tego co ma być instalwane, a co co nie. Myślę
wręcz, że będzie musiał być on do pwenego stonia modularny gdzie do paczki
pakietów będzie możan dołączyć opis instalacji. Do tego pięknie się nada
SLang o ile będziemy bazować na libslang, co zdaje się, że już jest
uzgodnione.