Pomylone katalogi w stable ?

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 7 Gru 1998, 10:30:56 CET

On Mon, 7 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> przeszkód żeby tego nie włączać. Poszerzenie bazy na której się całość
> testuje wpłynie tylko na to pozytywnie (czyż nie ? :).

Tomek... nie mowie przeciez abys nie uzywal tego na Sun-osiolku, wkoncu
to jest oprogramowanie GNU ale miej na uwadze 'dobro PLD'. Bo jak by to
wygladalo jak ja bym mial na ten przylkad jakiegos Irixa i wywalal ze
specow /sbin/chkonfig --{add,del}  "Bo mi na SGI corami sypie ;("
No moze przesadzilem troche ale ja to odebralem mniej wiecej w tym stylu

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin