rc.scripts i logi (było Przemyslenia co d o kompilatora.)

jajcus@merlin.gliwice.ml.org jajcus w merlin.gliwice.ml.org
Pon, 7 Gru 1998, 10:42:34 CET

On Sun, Dec 06, 1998 at 02:31:45PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jacek jak to będzie w takim razie z udostępnieniem DLD ?
> Da się to gdzieś wystrawić czy nie ? :)

Teraz mam nawet gdzie to wrzucic. Mam nadzieje ze nie zlamie zadnej licencji.
Prawdopodobnie wrzuce na FTP tylko spece+patche+niektore zrodla (initscripts itp).

Ale zaznaczam, ze to juz nie jest najnowsza wersja. Ja mam 5.2, a juz zdaje sie, ze 6.0 jest w fazie testow beta.

Pozdrowienia,
      Jacek

PS.
  Jak ktos juz ma gotowy skrypcik do wyciaganie specow i patchy z src.rpm to niech podesle.

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !