KDE

Pon, 7 Gru 1998, 11:32:26 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
[..]
> Zreszta zachowaj sobie ten list na pamiatke i poczytaj pare dni po
> oficjalnym wydaniu PLD stable ...

Wojtek list zachowam ale niemniej to czy KDE będzie pokawałkowane czy też
nie nie wpłynie na to czy ktoś będzie wieszał na nas psy czy też nie.
Powiedzałbym, że wręcz jest to nieuchronne i to bez wzgledu na to ja kto
zrobimy, a jedynym sposobem uniknięcia krytyki jest nic nie robienie.
Poprostu nie możemy wyprodukować czegoś co będzie pasowało dokładnie
wszystkim. Kwestia w tym wypadku, że za podziałem stoją konkretne
argumenty, a nie tylko wiedzimisie. Te argumenty za podziałem KDE i tak
nie koniecznie muszą dotrzeć do wszystkich tak samo jak argumenty srojące
za wszelkimi innymi zmianami jakie wprowadzamy. Na krytykę trzeba być
przygotowanym i dobrze żebyśmy _dokładnie_ wiedzielki dlaczego coś robimy
tak, a nie inaczej żeby móc w dyskusjach które pewnikiem będą miały
miejsce wytaczać nie emocje czy coś podpartego gustami tylko właśnie te
konkretne _ZA_ lub _PRZECIW_ które braliśmy pod uwagę w momencie kiedy
nawaliśmy czemuś jakiś inny kształt żeby móc wykazać że to co robimy nie
jest li tylko wynikiem przypadku.