Jak to omin±æ?

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 7 Gru 1998, 16:11:54 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Arkadiusz Mi¶kiewicz wrote:

> [poniedzia³ek, 07 grudzieñ 1998], Jacek Smyda napisa³(a):

> man localedef polecam :-)
> Wojtek - bêdziesz robi³ generacjê locali (przynajmniej dla PL) na poziomie
> speca ?

Tak siê wogóle ostatnio zastanawia³em i doszed³em do wniosku, ¿e to ¿e rpm
siê pluje przy nieustawionym LOCALE o literki to jest jego b³±d. Niby w
czym mia³by mu to przeszkadzaæ ?

Jacek. Ustaw LANG="pl_PL" czy na "pl".

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl