Kompilator Ady

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pon, 7 Gru 1998, 17:10:54 CET

Hej!

Kilka osób pytało mnie o kompilator Ady pod Linuxa. Na Politechnice
Wrocławskiej prowadzone są zajęcia z programowania współbieżnego
w Adzie, dlatego też chciałem spłodzić odpowiedniego speca do tego
kompilatora. Jednak kompilator ten wymaga wersji źródłowej gcc
i dlatego moje pytanie o sposób dolączenia go to PLD.

Jeżeli źródła Ady włączę do źródeł gcc to jest to bez sensu, bo
każdy będzie musiał z tego src budować zarówno gcc jak i adę.
Może jest jakieś inne wyjście?

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl